Poštovné

Poštovné je u jednotlivých objednávek individuální, to je počítáno systémem eshopu dle váhy, objemu zásilky a dle zvolené přepravní služby. Zboží je možné zaslat jak na dobírku, tak levněji bez doběrečného, tj. s platbou předem.

 

Způsoby úhrady objednávky

 

  • Dobírkou - hotově  

    Zboží zaplatíte při převzetí přímo doručovateli - v hotovosti.  Nejrychlejší způsob vyřízení objednávky, avšak s nutností míti u sebe hotovost pro kurýra. Pokud však máte uhrazen balíček předem, může Vám jej převzít např. soused apod.  Oproti platby předem je poplatek navýšen o doběrečné.
  • Platebním převodem - bezhotovostně  

Zboží zaplatíte předem převodním příkazem na náš bankovní účet vedený u ČSOB (také pro slovenské zákazníky máme účet u ČSOB SK). Faktura k úhradě Vám bude zaslána jakmile bude zpracována. Zboží zasíláme po připsání platby na náš účet, vyřízení objednávky se tak o několik dnů prodlouží, v závislosti na rychlosti zadání příkazu a převodem platby mezi bankami.  Oproti platby dobírkou je poplatek snížen o doběrečné, doprava je tudíž levnější.

  • Hotově - osobní odběr 

    K 1.5.2017 jsme s okamžitou platností ZRUŠILI možnost vyzvednutí objednávek osobně ve skladu. Důvodem bylo zejména nerespektování zákazníků podmínek pro vyzvedávání objednávek, zejména pak výdejní doby ve skladu.

 

Způsoby dopravy zboží

  • Kurýrní služba GPL

  • kurýrní služba Vám zaveze balíček až domů, nebo do práce apod. Objednávku můžete zaplatit platebním příkazem předem na náš účet nebo v hotovostii přímo řidiči, který Vám balík přiveze. Je zapotřebí být na telefonu a adrese uvedené v objednávce v den převzetí balíčku.
  • webové stránky kurýrní služby: www.baliky.cz
  • vyhledávání balíku dle jeho čísla: http://tt.geis.cz/TrackAndTrace/Tracking.aspx . Číslo balíčku obdržíte emailem, jakmile bude zásilka odeslána.
  • zákaznické centrum:  +420 951 277 777 (po-pá 8:00 - 17:00hodin)

 

Výdejní místo GEIS - GPL

  • obdoba dodání České pošty. Balíček si můžete vyzvednout na jednom z 500 výdejních míst po celé české republice. Tato výdejní místa mají většinou prodlouženou výdejní dobu, neboť se jedná o trafiky, PNS apod.
  • Seznam výdejních míst: http://www.geispoint.cz/#vydejnimista  
  • tato služba je volitelná jen u platby předem
  • číslo výdejního místa si zákazník vybírá automaticky před odesláním objednávky. Kód výdejního místa se nám vygeneruje jako jeho dodací adresa. 

Kurýrní služba PPL   

  • je vhodná jen pro malé balíčky do ruky. Větší balíky vozíme jen s kurýrem Geis.
  • kurýrní služba Vám zaveze balíček až domů, nebo do práce apod. Objednávku můžete zaplatit platebním příkazem předem na náš bankovní účet nebo v hotovostii přímo řidiči, který Vám balík přiveze. Je zapotřebí být na telefonu a adrese uvedené v objednávce v den převzetí balíčku.
  • webové stránky kurýrní služby: www.ppl.cz
  • vyhledávání balíku dle jeho čísla: www.ppl.cz . Číslo balíčku obdržíte emailem, jakmile bude zásilka odeslána.
  • zákaznické centrum:  +420 840 775 775 (po-pá 8:00 - 17:00hodin)

 

 Česká pošta

  • S Českou poštou nejezdíme a jezdit nebudeme. Velká byrokracie a nespolehlivost české pošty je roky stále stejná. Navíc pobočku České pošty bohužel nemáme v obci sídla našeho expedičního skladu - proto s Českou poštou nejezdíme. 

 

Katalog
Produkty
Anketa
Rychlý kontakt

objednavky-sklad@centrum.cz

Partneři

Tvorba www stránek a e-shopů

Sun-shop - profesionální e-shop

 TOPlist

TOPlist

Napište nám:

Odběr novinek emailem

objednavky-sklad@centrum.cz

Sunlight systems - tvorba a pronájem e-shopů

Tato webová stránka používá cookies

Na těchto stránkách fungují cookies, které naše společnosti využívají. Jednotlivé typy cookies a jejich dobu zpracování naleznete popsané níže v tabulce. Zvolte prosím Vámi preferovanou variantu. Pokud byste nás potřebovali ohledně výkonu vašich práv v souvislosti se zpracováním cookies kontaktovat, obraťte se prosím na společnost, jejíž stránky procházíte, nebo na našeho Pověřence pro ochranu osobních údajů. Pokud si myslíte, že s osobními údaji nenakládáme, jak bychom měli, máte možnost podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů. Budeme však rádi, pokud se nejdříve obrátíte přímo na nás a budeme tak moct Váš požadavek obratem vyřešit.